Tuesday, 1 June 2010

I po

Bardzo spoko dzionek, w pracy nawet dobre wyniki, a po pracy Mama nas zabrala na pizze :).

A pozniej na zakupach bylysmy, ale nawet nie moglam patrzec na nic bo sie tak wczesniej objadlam :D.

A jutro zamienilam sie zmiana i ide 9 do 17.. A pozniej dluuugi weekend! Tylko 8h w pracy, a pozniej dopiero w poniedzialek :D.

No comments:

Post a Comment