Tuesday, 30 March 2010

Zmiana..

Kilka dziwnych zmian. Pierwsza z nich to zmiana czasu. Hie hie.. Spalam u Kuby z soboty na niedziele, zamowilismy pizze, ogladalismy smieszne komedie. Poszlismy spac. Rano obudzilam sie, nie chcialo mi sie wstawac, ale w koncu poszlam sie umyc, pomalowac i wyszlam o 11:03. Zadowolona, ze wyszlam dosc wczesnie napisalam do kkk smsa, czy chce cos ze sklepu. Ale cos dziwnie nie moglam wyslac smsa, wiec wylaczylam tel, wlaczylam i nagle pelno smsow, ze 'gdzie jestes?', 'czemu Cie nie ma w pracy?' no i sie okazalo, ze zapomnialam zmienic czasu >.<..... Tak wiec musialam siedziec w pracy do 21 ale jakos przezylam..

Kolejna zmiana dzisiaj. W sensie informacja, ze ja musze cos zmienic a raczej sie na cos konkretnie zdecydowac. Mianowicie czy chce byc na CC czy na Outbandzie w pracy. Sa plusy i minusy na obie rzeczy. Plus na CC to chwilowe momenty ciszy i spokoju, ale znow trzeba sie meczyc z dziwnymi ludzmi no i grafik jest teoretiko 24h, a Outband.. MINUS to to, ze trzeba caly czas gadac, no ale grafik zajebiscie bo niedziele wolne no i swieta.. Jeszcze nie jestem pewna co wybiore, a czas mam do jutra rana @__@..

No i dostalam paczke z Egiptu! Zajebiscie! Dostalam 2 fiolki, jedna malutka z olejkiem Jean Paul Gaultier 'Classique'! Wystarczy jedna kropelka do wody i wszystko pachnie tak slicznie! A druga wieksza z piaskiem z Kairu! I jeszce figurke Horusa oraz kilka funtow egipskich! Mega wypas! Aha i znaczki i pocztowke :).

Kurde i zainstalowalam The Sims 2 :D. Wlasnie teraz i cos czuje, ze nie pojde spac o 1:00 hehe. W ogole mam nadzieje, ze jutro bedzie grafik w pracy. Ok, ide kwile pograc, tak tyci tyci..

No comments:

Post a Comment